رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرای قشم خبر داد؛

کسب رتبه پژوهشگر برتر کشوری توسط دانش آموزان بخش شهاب و حرای قشم

رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرای شهرستان قشم از معرفی دو تن از دانش آموزان این بخش به عنوان پژوهشگر برتر در اختتامیه جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریانورد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پایان جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران دانش آموزی که روز شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید، دو دانش آموز دبیرستان دوره اول اندیشه دولاب منطقه شهاب قشم موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور شدند.

دریانورد افزود: از بین حدود یک میلیون نَفَر دانش آموز مناطق مختلف کشور در مقطع متوسطه اول، فرح آزادی و فاطمه پوردولابی از بخش شهاب و حرای قشم براساس رتبه های کسب شده در جشنواره نوجوان خوارزمی و نیز  فعالیت های پژوهشی، ابتکارات و دست سازه، به عنوان پژوهشگر برتر کشور برگزیده معرفی گردیدند.

وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش این دو دانش آموز با عنوان «اثر پوسته آبزیان در جلوگیری از نشست رسوبات زیستی بر سطح کشتی ها و تاسیسات دریایی» پیش از این موفق به کسب رتبه نخست در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی کشوری شده بود.

به گفته رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرا شهرستان قشم؛ این دانش آموزان همچنین اواخر شهریورماه سال جاری با حضور در شورای برنامه ریزی نتیجه این پژوهش را در حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونین و مدیران این سازمان ارائه کردند.

بررسی شاخص‌های مختلف آموزش و پروش در بخش شهاب و حرا نشان می‌دهد که با حمایت صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در سال‌های گذشته پیشرفت کم نظیری در زمینه علمی و پژوهشی دانش آموزان صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

گفتنی است؛ مراسم جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی کشور روز شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز معاون علمی و فناوری ریاست جمهور در تهران با معرفی رتبه های برتر برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.