سرانه فضای سبز قشم ارتقاء می یابد

با آغاز عملیات رفیوژ میانی بلوار اصلی روستای کووه ای در سطحی به وسعت بیش از ۴ هزار مترمربع، سرانه فضای سبز جزیره قشم افزایش می یابد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی، مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم بهره مندی تمامی اهالی جزیره از فضای سبز و افزایش نشاط جامعه، گفت: به منظور توسعه فضای سبز سطح جزیره، اجرای عملیات رفیوژ میانی بلوار اصلی روستای کووه ای در وسعتی بیش از ۴ هزار مترمربع آغاز شده و در سایر روستاها ادامه خواهد داشت.

طهماسبی افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیون ریال، در ادامه عملیات کاشت درختان نخل در بلوار اصلی روستای کووه ای در سال گذشته به اجرا درآمده و  شامل ساخت مخزن،  آماده سازی رفیوژ میانی، تکمیل فضای سبز  و کاشت درختچه های گل کاغذی و اجرای کف پوش است.

به گفته طهماسبی، با توجه به قرارگیری این روستا در مسیر اصلی تردد گردشگران و نزدیک شدن تعطیلات دهه فجر و عید نوروز، اجرای این پروژه چهره ای شاداب و بانشاط به جزیره داده و فضایی متفاوت برای استقبال از مهمانان نوروزی ایجاد می کند.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: سیاست های این سازمان برای توسعه فضاهای سبز، ارتقا کیفیت زندگی، افزایش طراوت جزیره و بهره مندی از فضای بصری و مبلمان شهری مناسب برای ساکنان و گردشگران است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.