ارتقای جایگاه منطقه ویژه لامرد با تاسیس شهرک حمل و نقل

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد فرصت مناسبی برای ارتقای شاخص‌های حمل و نقل است از این رو می‌کوشیم شهرک حمل و نقل لامرد را برای تقویت این جایگاه راه‌اندازی کنیم.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی یزدانی دوشنبه در نشستی با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تاکید بر استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی حمل و نقل، اظهار کرد: حدود ۱۰۰۰ ناوگان باری و مسافری، ۱۲۰۰ راننده باری و مسافری و ۱۲ شرکت باربری در حوزه حمل و نقل شهرستان لامرد فعالیت دارند که این ناوگان کارآمد می تواند صادرات محصولات و حمل مواد اولیه و تجهیزات لازم منطقه ویژه اقتصادی لامرد را پشتیبانی کند.
یزدانی افزود: با توجه به بهره برداری کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ناوگان حمل و نقل شهرستان لامرد پاسخگوی نیازهای این کارخانه است.
وی گفت: جایگاه شهرک حمل و نقل واقع در جوار منطقه ویژه اقتصادی لامرد با مساحت ۱۲ هکتار و کاربری‌های پارکینگ عمومی و موقت، استراحتگاه جهت رانندگان، مجتمع های کارگاهی و تعمیرگاهی و بخش هایی برای استقرار دفاتر شرکت های حمل و نقل برای صدور بارنامه ها و ارائه خدمات در بخش های مرتبط پیش بینی شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ادامه داد:‌ تلاش می شود مشکلات این شهرک با همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان لامرد رفع شود و شاهد سرعت بخشی و پشتیبانی بیشتر از حمل و نقل در منطقه ویژه لامرد باشیم چرا که معتقدیم حلقه ارتباطی چرخه تولید و صادرات، حمل و نقل کارآمد و به روز است.
در این نشست، دست اندرکاران منطقه ویژه اقتصادی لامرد به ارائه توضیحاتی از جانمایی بخش‌های حمل و نقل در سایت انرژی بر پرداختند و مقرر شد نشست‌ها و هماهنگی های لازم برای فعال شدن شهرک حمل و نقل در جوار منطقه ویژه لامرد انجام شود.
شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.