امضای تفاهم نامه سه جانبه میان کیش، دانشگاه علم و صنعت و سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان منطقه آزاد کیش با دانشگاه علم و صنعت و سازمان حفاظت محیط زیست با هدف برنامه ریزی جهت رعایت موارد زیست محیطی کیش، تفاهم نامه همکاری امضاء می کنند

به گزارش فرینا، در نشست سه جانبه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران و عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست، حاضران در خصوص همکاری های زیست محیطی و پژوهش های دریایی در کیش به تفاهم رسیدند.

در این نشست که در ادامه حضور شرکت های دانش بنیان دانشگاه علم و صنعت در نمایشگاه کیش اینوکس انجام شد، طرح هایی را که شرکت های دانش بنیان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در خصوص جزیره کیش و پژوهش های دریایی در این جزیره انجام داده اند تشریح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه برگزاری این نشست گفت: استراتژی این سازمان در مورد محیط زیست و علاقمندی ما برای ارتقای استانداردها در حوزه محیط زیست و مخصوصا محیط زیست دریا و انجام پژوهش های ملی و بین الملی در این زمینه با مشارکت با مجموعه های خارجی در دانشگاه های ایران با محوریت کیش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

غلامحسین­ مظفری با بیان این که سازمان منطقه آزاد کیش از پژوهش های جامعه علمی و دانشگاهی کشور در خصوص محیط زیست و پژوهش های دریایی استقبال و آن را اجرایی می­کند؛ افزود: تفاهم نامه سه جانبه با حضور این سازمان، دانشگاه علم و صنعت و سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت محیط زیست و محیط زیست دریا در آینده نزدیک در کیش به امضا می رسد.

مظفری با تاکید بر ایجاد پژوهشکده محیط زیست کیش با محوریت پژوهشی های دریایی با حضور دانشگاه های مطرح کشور و سازمان محیط زیست که در نشست مذکور نیز مورد بررسی قرار گرفت؛ افزود: استراتژی سازمان منطقه آزاد کیش صیانت از محیط زیست و ارتقا استانداردها در این حوزه به ویژه محیط زیست دریا  است.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.