محسن نریمان:

برند ارس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس، گفت: منطقه آزاد ارس ظرفیت های بالایی برای برندینگ در حوزه بین الملل دارد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان گفت: طرح برندینگ ارس بر اساس برنامه راهبردی توسعه برند منطقه آزاد ارس از مهرماه سال ۹۷ در بخش تحقیقاتی آغاز شده است و هم اینک در حال ورود به مرحله عملیاتی هستیم.

نریمان تصریح کرد: اشاره به نام ارس باید منتهی به ایجاد ذهنیت های مناسب در ذهن مخاطبان شود و تلاش برای برندینگ ارس با این هدف دنبال می شود.
وی خاطرنشان کرد: تولیدات منطقه آزاد ارس نیز باید بر اساس این طرح برندینگ به بازارهای جهانی عرضه شود تا شاهد استقبال بیشتر از محصولات تولیدی این منطقه باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با عضویت در سازمان جهانی گردشگری و شبکه جهانی جوامع ایمن در کنار تلاش برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای سالم و ثبت ژئوپارک ارس در یونسکو، ظرفیت بالایی برای بین المللی شدن دارد.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.