خط پرواز باری میان فرودگاه پیام و دوبی ایجاد می‌شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام با اشاره به رایزنی برای ایجاد خط پروازی میان دو فرودگاه پیام و دوبی، گفت: این خط برای حمل بار در حوزه الکترونیک ایجاد می شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار مهر، نادر ثناگومطلق عصر دوشنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان فرودگاه بین المللی پیام و جمعیت هلال احمر استان البرز، در جمع خبرنگاران به آخرین اقداماتی که در زمینه فعالیت های کارگو و لجستیک این فرودگاه انجام شده است، اشاره کرد و گفت: در بحث حمل بار هوایی توافقات خوبی حاصل شده قرار است خطوط هوایی جدیدی را مستقر کنیم.
ثناگو مطلق با اشاره به اینکه همین اواخر در سفر به کشور آذربایجان توافقاتی با آنها داشته ایم، گفت: قرار شد این امکان فراهم شود تا حمل بار از طریق فرودگاه پیام به فرودگاه باکو محقق شود.
وی تاکید کرد: با رایزنی هایی انجام شده مقرر است یک خط پروازی بین فرودگاه پیام با فرودگاه دبی در زمینه حمل بارهای حوزه الکترونیک، آی تی سی و یا لوازم یدکی که تجار متقاضی جابجایی هوایی آن هستند ایجاد شود زیرا ‌در حال حاضر تجار در زمینه حمل زمینی این موارد با مشکلاتی مواجه هستند و نیاز به استفاده از حمل هوایی است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام درباره آغاز به کار خط هوایی جابجایی بار میان فرودگاه پیام و دبی، گفت: امیدواریم این مهم امسال عملیاتی شود زیرا در حال حاضر درخواست های خوبی از سوی تجار برای جابجایی بار داریم.
ثناگو مطلق اضافه کرد: مطالعات اتصال پیام به ریل راه آهن از قبل انجام شده امید است به نتیجه برسد، با تصویب این مهم و انجام یک ریل گذاری حدود ۱۰ کیلومتری از ایستگاه کُردان، پایانه پیام می تواند به ایستگاه راه آهن سراسری وصل شود و این‌یک فرصت است.
وی با اشاره به اینکه به جد پیگیر ایجاد شهر لجستیک در منطقه ویژه اقتصادی پیام ‌هستیم، گفت: ایجاد این‌مهم در جنب فرودگاه موجب ایجاد نقاط و موقعیت منحصر به فرد برای آن است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام در خصوص پروازهای مسافری این فرودگاه نیز گفت: بنا به استقبال شرکت ها و آژانس های مسافرتی آمادگی داریم تا در خطوطی که مسافر است و تقاضا وجود دارد پروازهای مسافری ایجا کنیم.
ثناگو مطلق افزود: پروازهای مسافری خطوط هوایی میان کرج و کیش و همچنین کرج و مشهد در حال حاضر برقرار است و برای راه اندازی دیگر خطوط مسافری هوایی نیز چون متولی و متقاضی برقراری پروازهای مسافری آژانس های مسافرتی و حوزه گردشگری هر استان است، ما در فرودگاه پیام این آمادگی را داریم تا در صورت اعلام از سوی آنها مسیرهای داخلی خطوط مسافری را در فرودگاه‌ پیام راه اندازی کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.