با استقبال رسمی معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

ورود هنرمندان پیشکسوت کشور به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس

۱۱۰ هنرمند پیشکسوت عالم سینما، تئاتر، موسیقی، نقاشی، گرافیست، حوزه شعر، خوشنویسی و نگارگری ایران با استقبال رسمی مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، علیرضا امری کاظمی سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و علیرضا کمساری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این سازمان وارد جزیره قشم شدند.

به گزارش فرینا، این هنرمندان به همراه خانواده شامل ۲۲۰ تن در سفر چهار روزه خود به قشم، از زیبایی های منحصر بفرد این جزیره دیدن خواهند کرد.

داریوش ارجمند مالک اشتر سینمای کشورمان به اتفاق بهروز بقایی، رضا فیاضی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، جلیل فرجاد و رضا بنفشه خواه در این سفر حضور دارند.

افشین بختیار و داود صادق سا از حوزه عکاسی، حسن اسکندری و هادی آزرم از بخش موسیقی، رضا بدرالسما و علی اصغر تجویدی به عنوان نگارگر، عباسعلی برات‌پور و حسین اسرافیلی دو تن از شعرا، در حوزه نقاشی علی فرامرزی و ابراهیم پشت پناه و در بخش گرافیست هم قباد شیوا و بهمن رضایی با این تور چهار روزه به سرزمین آب و آفتاب جزیره زیبای قشم سفر کرده اند.

هنرمندان جزیره قشم با عنوان "فرهان" در سالن فرودگاه بین المللی جزیره با نواختن موسیقی سنتی "لیوا" از حصور چهره های نامدار حوزه هنر کشورمان  استقبال کردند.

هنرمندان ایران زمین همچنین در سالن فرودگاه با حلوای محلی و قهوه پذیرایی شدند. 

گفتنی است؛ سال گذشته جمعی از پیشکسوتان هنری کشورمان برای نخستین بار به جزیره قشم سفر کردند و این دومین سال ورود چهره های نام آشنای هنری کشورمان است که در قالب  تور چهار روزه و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام، خانه هنرمندان و سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.