سفر ١١٠ هنرمند پیشکسوت به منطقه آزاد قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 110 هنرمند پیشکسوت کشور به دعوت منطقه آزاد قشم از پائیز پایتخت با هدف تکریم و گشت و گذار در تنها ژئوپارک جهانی ایران، به سرزمین بهاری قشم آمدند.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده اعلام کرد: با رایزنی های انجام شده، تمام هزینه های این رویداد کم نظیر، شامل اسکان، پذیرایی و حتی سفر به جزیره هرمز از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت کشور تامین و پرداخت شده است.

شیخ زاده در ادامه افزود: به همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امکان سفر این نامداران که مردم کشورمان با هنرنمایی آنان خاطره دارند، به جزیره قشم فراهم شد و در این راستا سازمان منطقه آزاد قشم نیز مسئولیت برنامه ریزی جزئیات سفر و تردد این عزیزان در سطح جزیره را برعهده دارد.

به گفته وی، حضور این تعداد هنرمند پیشکسوت در بزرگترین جزیره خلیج فارس فرصت مناسبی است تا پتانسیل های منطقه آزاد قشم از زبان نامداران هنر ایران زمین به علاقمندان معرفی شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از فعالان رسانه ای جزیره قشم درخواست کرد از این فرصت برای انجام مصاحبه با هنرمندان پیشکسوت استفاده کنند و نظرات آنان را در مورد ظرفیت های ارزشمند حوزه گردشگری جویا شوند.

بنا به این گزارش، هنرمندان پیشکسوت کشورمان در حوزه های سینما، تئاتر، موسیقی، عکاسی، گرافیک، خوشنویسی، نقاشی، نگار گری و شعر و ادب روز سه شنبه 26 آذر ماه با استقبال رسمی مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا امری کاظمی مدیر ژئوپارک جهانی قشم و سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این منطقه از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره با آب و هوای کاملای بهاری شدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.