جاده ایواوغلی به جاده کلیسا متصل می شود

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از اجرایی شدن پروژه احداث معابر و پل بین جاده های ایواوغلی و کلیسا با اعتبار 172 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش فرینا، حبیب زمانی با اعلام این خبر گفت: عملیات خاکی و جدول گذاری قسمتی از معابر ضلع غربی همراه با پل ارتباطی شهرک امیرالمومنین به سایت ویلایی و آپارتمانی با اعتبار بیش از 172 میلیارد ریال در حال انجام است. 
زمانی تاکید کرد: ارتباط بین جاده ایواوغلی و جاده کلیسا به منظور کاهش حجم ترافیک داخل شهری یکی از اهداف مهم اجرای این پروژه است. 
وی در مورد سایر اهداف این پروژه نیز افزود: افزایش فضای ساخت و ساز جهت احداث آپارتمان و توسعه شهری به همراه تامین راه ارتباطی سایت ویلایی و آپارتمانی به شهرک امیرالمومنین نیز بخش دیگری از اهداف پیگیری شده در این پروژه عظیم عمرانی است. 
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس در مورد مشخصات پروژه، خاطرنشان کرد: 13 کیلومتر معابر 12 تا 50 متری در این پروژه احداث می شود. 
زمانی افزود: همچنین پل 4 دهانه 15 متری به طول کلی 60 متر  شامل 124 شمع به قطر 110 سانتی متر و عمق 7 متر نیز در این پروژه احداث خواهد شد. 
وی زمان انجام پروژه را 18 ماه عنوان کرد و گفت: هم اکنون شاهد پیشرفت مناسبی در انجام پروژه عمرانی اشاره شده هستیم.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه این راه ارتباطی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را به هم متصل می کند، گفت: این جاده، دسترسی آسان گردشگران به تاسیسات گردشگری و تجاری جاده کلیسا را مهیا خواهد ساخت.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.