رویدادهای فرهنگی، هنری و مذهبی سال آینده یکپارچه می شوند

نشست هم اندیشی و هم فکری در راستای برنامه ریزی های فرهنگی و دینی در سال آینده با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط منطقه در محل سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل شد.

به گزارش فرینا؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در جمع مسئولین و مدیران مرتبط در امر برنامه ریزی های فرهنگی، هنری و دینی سطح منطقه، گفت: تشکیل چنین جلساتی در انسجام فرهنگی منطقه و پایداری نظام بسیار موثر است.

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند نیز با تأکید بر ارائه و معرفی برنامه های شاخص ارگان ها و نهادهای حاضر در جلسه برای سال آینده، خاطر نشان کرد: ارگان ها باید  برنامه و ایده های سال آینده شان را تا قبل از پایان سال جاری ارائه دهند چرا که برای فراهم شدن امکان مشارکت سازمان باید از الان در بودجه  معاونت فرهنگی، دیده شود.

حمید بحرینی ضمن اشاره به میزان مشارکت هر نهاد و ارگان در برنامه پیشنهادی اش، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه ها و پیشنهادات جدید، رویدادهای شاخص و روتین هنری و فرهنگی نظیر جشنواره تئاتر فتح، فیلم فجر و ... که هر ساله انجام می شوند با ویرایش های جدید و قوت بیشتر جهت انتفاع عموم مردم برگزار خواهند شد.

اجماع بر سر ویژه برنامه 22 بهمن بصورت مشترک بین تمام دستگاه ها و ارگان ها در مجتمع فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، نزدیک ترین رویدادی است که همه حاضرین در جلسه نسبت به برگزاری آن اتفاق نظر داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.