ساخت چهار مجموعه آموزشی در جزیره کیش

ساخت 4 مجموعه آموزشی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش کیش به تصویب رسید.

به گزارش فرینا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش جزیره کیش با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مجتبی زینی وند معاون وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان مشارکت ها و مدارس دولتی، رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش، موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و نمایندگان  انجمن اولیا دانش آموزان چهارشنبه 27 آذر در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، متولی آموزش و پرورش کیش را وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد و افزود: سازمان مدارس مورد نیاز جزیره کیش را در سنوات گذشته تامین کرده است و امروز وزارت آموزش و پرورش، با توجه به حجم بالای نیازی که در جزیره هست مسئولیت مستقیم خود را بر عهده گرفته و همچنین سازمان هم در خصوص تامین بودجه در این زمینه پیش بینی هایی لازم را انجام داده است.

غلامحسین مظفری افزود: در آینده نزدیک "نهضت مدارس جدید و ساختمان جدید" را در جزیره کیش خواهیم داشت.

معاون وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان مشارکت ها و مدارس دولتی با بیان این که آموزش و پرورش جزیره کیش از حیث ساختار و کیفیت بخشی آموزشی رتبه نخست کیفیت بخشی استان را دارد؛ اظهار داشت: با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و آموزش و پرورش، ساخت چهار مجموعه آموزشی در جزیره کیش به تصویب رسید تا مشکلات فرسودگی فضاهای آموزشی کیش با توجه به موج مهاجرت و تراکم بالای دانش آموزان در کلاس ها بر طرف شود.

مجتبی زینی وند با اشاره به عزم این وزارتخانه در رفع مشکلات فضای آموزشی جزیره کیش گفت: "شورای راهبردی آموزش و پرورش مناطق آزاد" در وزارتخانه، آئین نامه راهبردی آموزشی مناطق آزاد را ابلاغ کرده است و در مرحله تصویب آموزش و پرورش است.

زینی وند افزود: آخرین نگارش آئین نامه بازبینی  و بعد از تصویب در شورای آموزش و پرورش با تایید ریاست جمهوری ابلاغ خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.