اختصاص ۹ میلیارد ریال اعتبار برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از بروز حادثه

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند از اختصاص ۹ میلیارد ریال برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از بروز حادثه در بارندگی های اخیر برای شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی افزود: این مبلغ به منظور خرید پمپ و تجهیزات مورد نیاز در راستای رفع معضلات حاصل از آب گرفتگی و جلوگیری از بروز حادثه به شهرداری آبادان پرداخت شد.

شمخانی با اشاره به نشستی که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه ، فرماندار ویژه،مدیر آبفا و شهردار آبادان برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد به منظور تسهیل در امور و برنامه ریزی مناسب جهت کنترل پیامدهای ناشی از مشکلات بعد از نزولات جوی، سازمان منطقه آزاد اروند منابعی را در اختیار دو نهاد شهرداری و آبفا قرار دهد تا با مدیریت و هدایت رئیس ستاد بحران شهرستان در این زمینه هزینه شود.

وی ادامه داد: علاوه بر خرید پمپ‌های ضروری به منظور جذب و هدایت آب‌های سطحی و خرید مصالح و شن، یک دستگاه خودروی جنتکس مدرن که قبلاً توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری شده و در اختیار آبفا قرار گرفته بود؛ نیاز به تعمیر در مرکز کشور داشت که مراحل اداری اخذ مرخصی جهت خروج از محدوده منطقه آزاد انجام شده است امید است پس از بازگشت این خودرو خدمات ویژه‌ای هم بدینوسیله ارائه شود.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند این اقدامات را خارج از تعهدات و پروژه‌های آب و فاضلاب و اصلاح معابر که طی موافقتنامه ‌های متعدد با آبفا استان خوزستان و شهرداری آبادان منعقد شده بود؛ دانست و گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی که سازمان منطقه آزاد اروند با آن مواجه است این مبلغ صرفا برای مدیریت بحران کنونی، رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات آن ها انجام شده است و ما به عنوان معین دستگاه‌های اجرایی به شهروندان آبادانی خدمت رسانی کردیم.

شمخانی در پایان همچنین اظهار کرد: این خدمات رسانی صرفا در آبادان انجام نشده و خدماتی از این دست به شهرستان خرمشهر نیز از طرف سازمان منطقه آزاد اروند صورت پذیرفته است اما بدلیل بحرانی بودن وضعیت آبادان به طبع آن خدمات رسانی در این شهر نیز بیشتر بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.