مدال طلای مسابقات شنای استانی بر گردن نوجوان قشمی

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مدال طلای ماده 50 متر شنای قورباغه رقابت های استان هرمزگان توسط نوجوان قشمی خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان با ابراز خرسندی از موفقیت های خانواده شنای جزیره اظهار کرد: در نخستین دوره مسابقات قهرمانی استان امسال، فرهود صادقی در رده سنی 13 تا 14 سال و در ماده 50 متر شنای قورباغه موفق به کسب مدال طلا شد.
حقگویان ادامه داد: پوریا رنجبر در رده سنی 9 تا 10 سال و امیرعلی برباره در رده سنی 13 تا 14 سال هر دو از جزیره قشم و در ماده 50 متر کرال سینه؛ مقام چهارمی این مسابقات را کسب کردند.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تیم 7 نفره شنای قشم به سرپرستی معین حلاجی، تنها تیم شهرستانی استان هرمزگان بود که در این رقابت ها موفق به موفق به دریافت مدال شد و رتبه چهارم تیمی را هم به دست آورد.
به گفته حقگویان، 120 شناگر از شهرهای مختلف هرمزگان در مسابقات قهرمانی شنا که در چهار رده سنی زیر 8 سال، 9 تا 10 سال، 11 تا 12سال و 13 تا 14 سال برگزار شد، شرکت داشتند.
گفتنی است، مسابقات شنای قهرمانی استان هرمزگان روز جمعه 29 آذر ماه با حضور 120 شناگر نونهال و نوجوان در سالن هفت تیر شهر بندرعباس برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.