«سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه» دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد

با حکم «جعفر آهنگران» معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «فتح اله آقاسی زاده» به عنوان «سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه» این دبیرخانه منصوب شد.

به گزارش فرینا، در بخشی از این حکم آمده است؛
نظر به سوابق علمی و تجارب ارزنده شما در عرصه های مختلف برنامه و بودجه و اقتصاد کلان، جنابعالی به سمت سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه منصوب می شوید.
انتظار دارد ضمن هماهنگی و تعامل موثر و ارتباط مستمر با همه حوزه های دبیرخانه و با بهره گیری از ظرفیت های موجود به خصوص در سازمان های مناطق آزاد و سایر نهادها و دستگاه های مرتبط، مقدمات امر را برای تدوین و تصویب طرح ها و برنامه های مورد نظر و لازم در تامین اهداف پیش گفته و تحقق بودجه عملیاتی فراهم آورید. بدیهی است همه همکاران عزیزم در حوزه معاونت متبوع، همکاری همه جانبه و مشارکت اثر بخش را با مدیریت برنامه ریزی و بودجه معمول خواهند داشت.
رجاء واثق دارد با اتکال به الطاف الهی در ایفای مطلوب وظایف محوله و در چارچوب سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشد.
گفتنی است؛ از مهمترین سوابق کاری «فتح اله آقاسی زاده» می توان به معاونت دفتر شورای اقتصاد و دفتر اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.