مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛

استفاده از همه ظرفیت های موجود برای توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم معارفه خود گفت: پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یک ابر پروژه محسوب شده از همین رو لازم است تا برای تکمیل این پروژه مهم از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شود.

به گزارش فرینا؛ محمد مهدی کربلایی در آغاز سخنرانی خود ضمن تشکر از اعتماد مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برای انتصاب به عنوان مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تلاش ها و خدمات علی رستمی در مدت تصدی این پست قدردانی کرد.

کربلایی افزود: پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یک ابر پروژه محسوب شده و به عنوان آبروی نظام شناخته می شود از همین رو لازم است تا برای تکمیل این پروژه مهم از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شود و تیم راهبر این مجموعه باید یک تیم بزرگ باشد.

وی گفت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان مبداء ورودی کشور باید از نظر خدمات ارائه شده در شان جمهوری اسلامی باشد و با پیاده سازی برنامه های موجود برای تحقق هرچه بهتر این مهم تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های قانونی موجود که تحقق اهداف چشم انداز شهر فرودگاهی را تسهیل می کند بیان داشت: باید از بُعد داخلی و بیرونی اقداماتی را انجام دهیم و برنامه ریزی خواهیم کرد تا با ایجاد جاذبه های مناسب، موجب رشد سرمایه گذاری ها در این مجموعه شویم.

کربلایی مدیریت درآمدها و هزینه ها را بعنوان بخشی دیگر از برنامه های خود برای شهر فرودگاهی برشمرد و افزود: بهبود انضباط مالی و افزایش درآمدها گام دیگری است که باید برای تسریع توسعه شهر فرودگاهی برداشته شود و امیدوارم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر با نهادها و ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در مجموعه، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بتوانیم موجب رشد هرچه بیشتر این پروژه مهم شویم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.