مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ششمین جلسه ستاد سفر قشم تاکید کرد؛

آماده سازی جزیره برای استقبال از گردشگران نوروز 99

ششمین جلسه ستاد اجرایی سفر قشم با هدف آماده سازی هرچه بهتر شرایط پذیرش گردشگران در ایام نوروز 99 با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، رئیس ستاد اجرایی سفر قشم در این جلسه بر اهمیت آماده سازی هرچه سریع تر شرایط پذیرایی از انبوه گردشگران نوروزی در مبادی ورودی اسکله ها، فرودگاه بین المللی قشم، کمپ پارک ها، فضاهای گردشگری، اماکن اقامتی، راه های مواصلاتی و موارد دیگر تاکید کرد.
حمیدرضا مومنی خواستار توسعه فضای سبز، گل کاری میادین، نورپردازی در پارک ها، نصب علایم ترافیکی مورد نیاز در سطح راه های برون شهری و درون شهری، تجهیز روشنایی معابر و راه اندازی تلویزیون های شهری برای اطلاع رسانی آنلاین به مهمانان نوروزی در شهرهای قشم و درگهان شد.
کمک برای راه اندازی 9 هتل تا پیش از آغاز تعطیلات نوروز 99 مشتمل بر 860 تخت هم از دیگر موارد مورد تاکید رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر قشم در این جلسه بود.
گفتنی است؛ در پایان این نشست که با حضور روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی و نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزار شد، حمیدرضا مومنی لوحی را به پاس زحمات عبدالباسط رضوانی مدیرعامل جامعه هتلداران قشم که با اقدامات مناسب موفق به عضویت جامعه هتلداران قشم در مجموعه جامعه هتلداران کشور شده است، به وی تقدیم کرد.
نمایندگانی از 31 استان کشور به همراه دو نماینده مناطق آزاد قشم و کیش، اعضای جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهند و بهبود وضعیت هتل های ایران از نظر اقتصادی، ارائه خدمات بهتر به میهمانان با یکسان سازی و کنترل استانداردهای هتلداری، رفع نواقص و مشکلات هتل ها با حمایت جامعه هتلداران و دولت، مهمترین اهداف جامعه هتلداران کشور است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.