برگزاری کارگاه آموزشی سلامت روان ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

  • چهارشنبه 4 دی 1398 - 08:54
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری گارگاه آموزشی 2 روزه سلامت روان ویژه کارکنان سازمان و خانواده آنان با هدف ایجاد محیط سالم و افزایش بهره وری سرمایه های انسانی این مجموعه خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری با بیان این خبر اظهار کرد: در ادامه دوره‌های آموزشی عمومی و خانواده مدیریت منابع انسانی و با توجه به اهمیت و نقش سلامت روان کارکنان در افزایش بهره وری سازمان، دوره سلامت روان ویژه کارکنان این سازمان و خانواده‌ برگزار شد.

عسکری افزود: دوره یاد شده طی دو روز با برگزاری کارگاه‌های فرسودگی شغلی، شخصیت سالم و بازسازی زندگی پس از تعارض‌های زناشویی، با حضور ۴۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

وی افزود: بازخوردهای مثبت و منفی که کارکنان در طول ساعات کاری و محیط زندگی دریافت می‌کنند بر تمامی جنبه‌های فردی و اجتماعی از جمله حالات روحی، شخصی، خودباوری، امید به زندگی آنها تاثیرگذار است.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای را به عنوان یکی از گام‌های حمایتی و مهم در ایجاد محیط سالم و پویا(کاری و خانوادگی)  دانست که از سوی مدیرعامل سازمان تکلیف شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.