بازدید مشاور رییس جمهور از منطقه ویژه اقتصادی پیام

امروز (چهارشنبه) مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام از واحدهای تولیدی مستقر در این منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.

به گزارش فرینا، بازدید از کارخانه مادیران، بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی داخلی، کارخانه تولید کیسه خون (ماکوفارما) بزرگترین تولیدکننده کیسه‌های نگهداری فرآورده‌های خونی در خاورمیانه و افتتاح شرکت آشکارساز از جمله برنامه های مشاور رییس جمهور در این منطقه ویژه اقتصادی است.
همچنین بازدید از فارم رمز ارز کشور (مبنا)، طرح های توسعه و آماده سازی منطقه، بازدید از ترمینال مسافری مجموعه فرودگاه بین المللی پیام و حضور در نشست مشترک با مدیرعامل و مسئولین منطقه ویژه اقتصادی پیام از دیگر برنامه های مشاور رییس جمهور در این سفر است.
«عزیزالله شهبازی» استاندار البرز، «جعفر آهنگران» معاون برنامه ریزی، «حسین گروسی» معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی، «نادر ثناگو مطلق» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام، «جواد عباسپور» سرپرست مدیریت هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی و «هانی صباغان» سرپرست مدیریت حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وی را در این بازدید همراهی می کنند.
گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار در40 کیلومتری پایتخت واقع شده است. این منطقه ویژه اقتصادی دارای 4 فاز صنعتی با 190 واحد صنعتی مستقر است که در حوزه های IT، ICT، دانش بنیان، هایتک، تجهیزات پزشکی و دارویی و... فعالیت می کنند.
از این تعداد واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام، 70 واحد صنعتی فعال، 10 واحد صنعتی غیر فعال و 110 واحد نیز در حال ساخت است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.