طرح اجرایی اکران فیلم فجر در جزیره کیش کلید خورد

به همت مجموعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای آوای کیش و شرکت داده‌پردازی باتاب کیش، طرح اجرایی اکران فیلم فجر با موضوع فروش بلیت های اینترنتی در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش فرینا، رییس اداره امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه آغاز این رویداد مهم همزمان با جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش، یکی از اهداف مهم و تاثیرگذار در جذب گردشگری هنری است، اظهار داشت: از سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب گردشگری هنری، برگزاری رویدادها، نمایشگاه ها و به خصوص اکران فیلم فجر در جزیره کیش که ارتباط مستقیم با هنر دارد حائز اهمیت است.

ایرج شرف زاده، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش استراتژي برون سپاري را در برگزاری رویدادها، جزو اهداف کلان خود قرار داده است از اینرو مجموعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای آوای کیش به عنوان مجری این رویداد بزرگ فعالیت دارد و سازمان منطقه آزاد کیش در این رویداد نقش ناظر را به عهده دارد.

همچنین بابک عامل، مدیرعامل مجموعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای آوای کیش با اشاره به شانزده هزار نفر مخاطبی که هر سال استقبال پر شوری از این رویداد دارند، افزود: برای برگزاری با کیفیت این رویداد مهم همکاری شرکت های فعال، معتبر و خوشنام در جزیره کیش که هر کدام وظایف مشخص و حرفه ای دارند می تواند در اجرای این رویداد مهم تاثیر گذار باشد. 

مدیر مجموعه فرهنگی هنری و رسانه‌ای آوای کیش بیان کرد: در همین راستا صحبت‌های مفصلی را با  مدیرعامل داده‌پردازی باتاب کیش انجام دادیم تا فروش اینترنتی اکران فیلم‌های جشنواره فجر امسال از یک هفته قبل از شروع، با قابلیت انتخاب صندلی در وب سایت«کیش کنسرت» انجام شود تا مردم با آسودگی خاطر و خیال راحت نهایت استفاده را از این فرصت فرهنگی ببرند.

وی عنوان کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد و نیاز سنجی عوامل مهم در اجرای این رویداد بزرگ، در نهایت قرارداد همکاری با شرکت داده‌پردازی باتاب کیش منعقد شد تا همکاری این دو مجموعه به برگزاری جشنواره فیلم فجر کیش کمک کند.

علیرضا شاه‌بیک، مدیرعامل شرکت داده‌پردازی باتاب کیش نیز در خصوص فرایند خرید بلیت در جزیره کیش گفت: کافیست با چند کلیک و اعلام یک شماره تلفن همراه، نسبت به خرید بلیت اقدام کرد و در صورت مفقود شدن بلیت، با کد رهگیری به سادگی امکان دسترسی دوباره برای خریدار ایجاد می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.