سفر مظفری به بندرعباس و تکریم 1500 شهید استان هرمزگان

مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش درمراسم اختتامیه گرامیداشت۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان شرکت کرد.

به گزارش فرینا،  غلامحسین مظفری به منظور تکریم 1500 شهید استان هرمزگان در سفری به مرکز این استان، در مراسم گرامیداشت این حماسه سازان تاریخ انقلاب حضور یافت. 

 مراسم اختتامیه کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان با حضور سردار سید یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در بندرعباس، جمعی از مسوولان لشکری و کشوری و خانواده‌های شهدا پنج شنبه 5 دی در مصلی بندرعباس برگزار شد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پس از شرکت در مراسم اختتامیه، به همراه سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان و غلامرضا جعفری فرمانده فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه " از ظهور تا هبوط " که شامگاه پنج شنبه، ۲۸ آذر در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، شرکت و از این نمایشگاه بازدید کرد. 

غلامحسین مظفری در جریان بازدید از این نمایشگاه با بیان این که امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا است و ما باید قدردان شهدا و خانواده های آنها باشیم؛ افزود: وظیفه ما در حال حاضر، ادامه دادن راه شهدا و نشر و گسترش تفکر آنان و به نوبه آن برپایی نمایشگاه هایی همچون این نمایشگاه است. 

 همچنین غلامحسین مظفری از روند بازسازی عملیات نظامی که در قالب رزمایش و به یاد "شهدای مدافع حرم" و به نیابت از ۱۵۰۰شهید استان هرمزگان برپا شد؛ بازدید کرد.  

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سفر خود به بندرعباس با فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز دیدار کرد و در این دیدار موضوعات مربوط به استان و جزیره کیش به ویژه بازسازی جاده های منتهی به بندر چارک و بندر آفتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با مساعدت استاندار هرمزگان، همیاری سازمان منطقه آزاد کیش و کمک دستگاه های مربوطه دولتی، بازسازی این دو جاده و همچنین بهسازی بلواری در بندر چارک که منتهی به بندر است در دستور کار قرار گیرد.  

همچنین مظفری در جلسه ای با حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ارائه گزارش و توضیحاتی ازعملکرد سازمان منطقه آزاد کیش از وی برای سفر به کیش دعوت کرد. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درسفری کوتاه به قشم با مهندس عباس مومن زاده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز دیدار و از طرح های عمرانی در دست انجام قشم بازدید کرد که در این دیدار مسائل مشترک جزیره قشم و جزیره کیش بررسی شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.