در شش ماهه نخست سال 98 محقق شد؛

فراهم شدن افزون بر 3 هزار فرصت شغلی در قشم

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در 6 ماهه نخست امسال برای سه هزار و 89 جوینده کار در این شهرستان فرصت اشتغال ایجاد شد.

به گزارش فرینا، سلیمان رنجبری با بیان این مطلب افزود: فراهم کردن زیرساخت های 15هزار فرصت کاری به دستور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت.
رنجبری ادامه داد: بیش از سه هزار فرصت شغلی در حوزه های صنایع، اصناف، شیلات، ساختمان، گردشگری و ... در نیمه نخست سال 98 در جزایر قشم، لارک، هرمز و هنگام ایجاد شد.
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم شرایط آب و هوایی قشم برای فعالیت های کسب و کار در نیمه دوم سال را بسیار مطلوب دانست و افزود: به طور حتم تا پایان امسال، زیرساخت های مورد نیاز 15000 فرصت شغلی در قشم محقق خواهد شد. 
وی از صدور مجوز فعالیت، تامین نیروی کار از جمله نیروهای خارجی ماهر برای فعالیت در صنایع مختلف و برگزاری دوره های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای قشم به عنوان بخشی از زیرساخت های مورد نیاز برای فراهم شدن 15 هزار فرصت شغلی در قشم نام برد که باحمایت سازمان مطنقه آزادقشم انجام می شود.
به گفته رنجبری، قشم شهر کار و تلاش است و بسیاری از افراد با نگاه آینده، در چند شغل و حرفه در این جزیره مشغول فعالیت هستند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.