امام جمعه منطقه آزاد ارس؛

مثبت شدن تراز تجاری منطقه آزاد ارس از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه منطقه آزاد ارس در ویژه برنامه گرامیداشت هفته بصیرت و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مثبت شدن تراز تجاری منطقه آزاد ارس و تبدیل واردکننده ها به تولید کننده در این منطقه، دستاوردهای افتخارآمیز انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری با بیان اینکه آینده منطقه آزاد ارس در تراز ملی و بین المللی بسیار روشن است، اظهار کرد: هم اکنون نسبت به قبل از انقلاب موفقیت بسیار بیشتری در زمینه توزیع عادلانه ثروت کسب کرده ایم و نمونه این موضوع شهر جلفاست که می توان به راحتی امروز این شهر را با زمان قبل از انقلاب اسلامی مقایسه کرد. 
حجت الاسلام و المسلمین سنجری، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با بیانیه های دیگر متفاوت است. به طوریکه در تحلیل مواضع به خطا نرفته و منفعل نیست. در این بیانیه افتخار به گذشته و امید به آینده موج می زند. 
وی تصریح کرد: مقیاس انقلاب ایجاد یک عصر جدید است و انقلاب اسلامی در این زمینه کاملا موفق بوده است. در این بیانیه نیز بر اینکه انقلاب اسلامی عصر جدیدی را آغاز کرد، تاکید شده است.
امام جمعه منطقه آزاد ارس ادامه داد: ایران در عرصه های علمی از جمله نانو جزو اولین های جهان است و این ها نیز جزو دستاوردهای انقلاب محسوب می شود.  
حجت الاسلام و المسلمین سنجری تاکید کرد: ایران در 10 سال آینده به محوریت جمهوری اسلامی قطعا به یکی از 5 کشور برتر اقتصادی، سیاسی و نظامی دنیا خواهد شد. 
وی در پایان گفت: بودجه سال آینده کشور کمترین وابستگی را به نفت دارد و ادامه این روند باعث شکوفایی اقتصادی ایران خواهد شد. 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.