فدایی؛

7 / آموزش کیفی، تنها راه حل رفع مشکلات مدارس 

به گفته مهدی فدایی روانشناس، مربی و عضو هیات علمی موسسه ویلیام گلسر ایران، آموزش کیفی تنها راه حل رفع مشکلات مدارس است.

به گزارش فرینا، مهدی فدایی در نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور در منطقه آزاد اروند افزود: در مدارس کیفی تلاش می شود با استفاده از تئوری انتخاب ابتدا درک درستی از کیفیت داشته باشیم.
فدایی آموزش اصول تئوری انتخاب و مدرسه کیفی را لازمه کیفی سازی یک مدرسه دانست و گفت: مخاطب این آموزش ها مدیر، مشاور، کادر اداری، دبیران و اولیای مدرسه هستند. در این دوره های تخصصی، کاربرد اصول تئوری انتخاب در زمینه کاری هر یک از افراد با مثال های عینی و دستوالعمل های رفتاری آموزش داده می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست با تاکید بر راه اندازی مدارس کیفی در مناطق آزاد گفت: با توجه به ماموریتی که به مناطق آزاد داده شده است این مناطق می توانند بستری برای ارائه الگوهای نوین باشند.
محمدرضا رستمی افزود: اجرای این الگوهای آموزشی و بازخوردهای مثبت آنها زمینه را برای تسری این الگوها در سرزمین اصلی فراهم می کند.
رستمی گفت: مدیران فرهنگی در هر منطقه با انتخاب دو مدرسه دخترانه و پسرانه، چارچوب مدارس کیفی در این مدارس اجرایی کنند و فید بک های آن برای اجرایی کردن آن دریافت نمایید.
گفتنی است؛ منطقه آزاد اروند، روزهای 10 و 11 دی ماه میزبان نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است.
 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.