در محکومیت شهادت سردار سلیمانی برگزار شد؛

راهپیمایی اعتراض آمیز مردم جزیره قشم

راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قشم در محکومیت شهادت سردار سلیمانی، بعد از اقامه نماز جمعه امروز، هم زمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش فرینا، به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در عراق، امروز پس از نماز جمعه، مردم و مسوولین همیشه در صحنه قشم با شرکت در راهپیمایی اعتراضی، مراتب انزجار خود از این اقدام شنیع را اعلام کرده و بر اتحاد و همبستگی ملت ایران مهر تایید زدند.
مردم جزیره در کنار مسوولین سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم بعد از اقامه نماز جمعه و استماع سخنان امام جمعه شهرستان، از مصلی به سمت امامزاده سید مظفر(ع) راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهای استکبار ستیز خود، 
نشان دادند که خون این سردار شهید رهرو راه حق، یادمانی از انسجام جبهه مقاومت و وحدت بیش از پیش جامعه اسلامی در سراسر کشور است.
سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نخستین ساعات امروز، جمعه ۱۳ دی ماه، در عملیاتی ناجوانمردانه توسط نیروهای مزدور آمریکایی در شهر بغداد به شهادت رسید.
در پی شهادت پرافتخار سردار سلیمانی، به دستور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، جانشین وی معرفی شده و به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.