با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود؛

کارگاه آموزشی خلق و مدیریت عملکرد استارت آپ های گردشگری

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی خلق و مدیریت عملکرد استارت آپ های گردشگری با هدف آشنایی فعالان و علاقمندان به حوزه گردشگری جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، سلیمان رنجبری با بیان این مطلب اظهار کرد: این کارگاه یک روزه به آشنایی جوانان بومی با حوزه های اشتغالزایی رشته گردشگری کمک می کند.

رنجبری افزود: این کارگاه با سرفصل های آموزشی شامل، خلق و مدل سازی استارت آپ، تبدیل استارت آپ به سازمان، برنامه ریزی، اجرا و تحقق اهداف انسانی و اطلاعاتی، تحقق اهداف مالی و اهداف فروش، شیوه های راه اندازی مشاغل جدید با نگرش به ظرفیت گردشگرپذیری جزیره را به جوانان قشمی آموزش می دهد.

وی با اشاره به ارایه مدرک معتبر به شرکت کنندگان در این کارگاه افزود: این کارگاه که از سوی موسسات آموزش عالی برگزار می شود، در صورت استقبال شرکت کنندگان و با همکاری موسسه آموزش عالی منطقه آزاد قشم، ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، کارگاه آموزشی خلق و مدیریت عملکرد استارت آپ های گردشگری روز دوشنبه 16 دی ماه ساعت 9 تا 15 در سالن 100 نفره مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه، با شماره 09173634001  تماس حاصل نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.