پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س)

  • پنج‌شنبه 19 دی 1398 - 16:35
  • کيش
  • 0 دیدگاه

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

ایام سوگواری انسیه آسمانی، ام ابیها  و رایحه شجره طوبا را که لبریز از غم مظلومیت برترین بانوی زنان عالم است به همه هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

فاطمه زهرا (س)، معیار فضایل است. در محراب عبادت ضیابخش ملکوت و سماوات و در سنگر مبارزه با ظلم و جور نمونه بی بدیل صبرو استقامت است. بزرگ بانویی که جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشیده و جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرده است. امروزه نیز زنان مسلمان کشور با تاسی به سیره زندگی این بانوی نمونه، درکنار مسئولیت سنگین و ارزشمند فرزند پروری و همسردارى، عزتمندانه در تمامی عرصه های علمی ،فرهنگی و اجتماعی و در راستای سر بلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بر می دارند.

امید است در این روزهای حزن انگیز سوگواری شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره زندگانی بزرگان دین مبین اسلام را به ما عطا فرماید تا بتوانیم در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.

 

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل 

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.