رعایت تمامی مقررات برای انجام ایمن پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: فرودگاه امام (ره) با رعایت تمامی مقررات و قوانین ملی و بین المللی در حوزه امنیت و ایمنی، پذیرای پروازها است.

به گزارش فرینا؛ حسن خوشخو با بیان اینکه پروازها در فرودگاه امام (ره) طبق روال عادی در حال انجام است اظهار داشت: سانحه دلخراش و غم انگیر سقوط هواپیمای بویینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین اینترنشنال هیچ گونه وقفه ای در پروازهای این فرودگاه ایجاد نکرد و عملیات نشست و برخاست پروازها از زمان وقوع سانحه تاکنون بدون هیچگونه خللی در حال انجام است.

خوشخو با اشاره به اهمیت و نقش فرودگاه امام (ره) در صنعت حمل و نقل هوایی کشور و حضور شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در این فرودگاه افزود: رعایت تمامی مقررات و قوانین ملی و بین المللی در حوزه امنیت و ایمنی پروازها مهمترین و اصلی ترین اولویت این فرودگاه است تا پروازها بدون هیچگونه مشکلی انجام شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز همچون همیشه شرایط برای انجام ایمن پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فراهم است و هیچ مساله ای امنیت و ایمنی پروازها در این فرودگاه را تهدید نمی کند و آمادگی میزبانی از پروازهای تمامی شرکت های هواپیمایی را داریم.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: این مجموعه بعنوان مهمترین درگاه ورودی کشور همواره بر خدمت رسانی شایسته به مسافران داخلی و خارجی تاکید دارد و تمامی دستورالعمل های لازم در جهت تامین رفاه، امنیت و ایمنی مسافران را رعایت می کند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.