در ۹ ماهه امسال؛

ثبت ۲۲۷ شرکت در سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌های منطقه آزاد قشم

در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۲۲۷ شرکت جدید در منطقه آزاد قشم به ثبت رسید.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این مدت ۸۷۱ مورد تغییرات ثبتی برای شرکت‌های موجود انجام شده است.
رویا زاهدنیا گفت: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۶۶۷ مورد فرایند ثبتی صورت گرفت که ۶ هزار و ۵۲۰ مورد در حوزه ثبت شرکت‌ها و ۱۴۷ مورد برای ثبت املاک و اراضی بوده است.
زاهدنیا با اعلام اینکه سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها و موسسات تجاری ـ غیرتجاری مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی در این منطقه آزاد راه اندازی شده است، افزود: ثبت تمام تقاضاهای اشخاص تحت عنوان شرکت، شعبه و موسسه از تابستان امسال از طریق این سامانه صورت گرفته است.
وی با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها تصریح کرد: اشخاص متقاضی می‌توانند از طریق این سامانه تمام مراحل تعیین نام، ارسال الکترونیکی تمام مستندات و پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت در مناطق آزاد را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: سامانه ثبت شرکت‌های مناطق آزاد کشور با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه‌اندازی و آخرین اصلاحات نیز در آن اعمال شده است و اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق این سامانه می‌توانند فرآیند ثبت شرکت را انجام دهند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.