برگزاری کلاس های آمادگی کنکور سال 99 در قشم

رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرای شهرستان قشم از آغاز برگزاری دوره های آموزشی دروس تخصصی و عمومی به منظور آماده سازی دانش آموزان پایه دوازدهم این بخش ها، برای شرکت در کنکور سال آینده خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریانورد با اشاره به حضور 100 دانش آموز در دومین جلسه از این کلاس ها بیان داشت: در سال های اخیر و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، خیرین و اداره آموزش و پرورش، کلاس های آمادگی کنکور با هدف منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه دوازدهم بخش شهاب و حرای شهرستان قشم برگزار شده است.
دریانورد افزود: اساتید مختلفی از شهرستان قشم و تهران با هماهنگی های صورت گرفته با موسسه گزینه دو، برای تدریس دروس تخصصی و عمومی به جزیره دعوت می شوند تا دانش آموزان قشم را برای رقابت در این آزمون سرنوشت ساز آماده کنند.
وی با تاکید بر نتایج و روند رو به رشد قبولی دانش آموزان قشمی در کنکور  طی سالیان اخیر گفت: برگزاری این دوره ها تاثیر بسزایی در افزایش آمار قبولی فرزندان جزیره داشته است.
رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرای شهرستان قشم در پایان از حمایت های حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ارتقا سطح دانش و بنیه علمی فرزندان جزیره قدردانی کرد.
گفتنی است، در حال حاضر نزدیک به 10 هزار و 800 دانش آموز در بخش های شهاب و حرای قشم مشغول به تحصیل هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.