اطلاعیه های عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛

اعزام و پذیرش مسافران در جریان است

از ساعت ٠٣:٠٠ بامداد یکشنبه ٢٩ دی ماه بارش برف در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش فرینا ؛ اطلاعیه های کمیته اطلاع‌ رسانی عمليات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

به اطلاع کلیه مسافرین و مستقبلین محترم می رساند، از ساعت ٠٣:٠٠ بامداد یکشنبه ٢٩ دی ماه بارش برف در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شد.

 از آغاز بارش برف عملیات برف روبی در مسیرهای دسترسی و معابر و سطوح پروازی شهر فرودگاهی شروع شده و عملیات اعزام و پذیرش مسافران جریان دارد.

اطلاعیه شماره دو شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

به اطلاع کلیه مسافرین و مستقبلین محترم می رساند، از ساعت ٠٣:٠٠ بامداد یکشنبه ٢٩ دی ماه بارش در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت برف آغاز گردید و هم زمان عملیات برف روبی در مسیرهای دسترسی و سطوح پروازی این مجموعه نیز شروع شد.

با توجه به مه غلیظ و کاهش دید افقی به زیر ٤٠٠ متر در ساعات نخست بارش برف و در راستای حفظ ایمنی، برخی پروازهای فرودگاه امام (ره) به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر دادند.

فهرست پروازهایی که به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر دادند به این شرح است :

ایران ایرتور ٩٧١٧ از استانبول
ایران ایر ٧٦٨ از استانبول
اطلس گلوبال ١١٨٤ از استانبول
قشم ایر ٢٢١٤ از استانبول

گفتنی است با توجه به افزایش دید افقی، پروازهای مذکور پس از سوختگیری به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازخواهند گشت.

اطلاعیه شماره سه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

به اطلاع کلیه مسافرین و مستقبلین محترم می رساند بارش در مسیرهای منتهی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت برف ادامه دارد.

از نخستین لحظات شروع بارش برف عملیات برف روبی توسط تیم های مستقر در معابر و مسیرهای دسترسی به شهر فرودگاهی آغاز شده و در جریان است.

با وجود شدت بارش برف کلیه مسیرهای دسترسی به شهر فرودگاهی باز بوده و تردد خودروها در آن ها به صورت روان در جریان است. 

از مسافران محترم تقاضا می‌شود با توجه به لغزندگی معابر  برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنند تا سه ساعت قبل از زمان پرواز در ترمینال های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور یابند.

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شماره ٠٩٦٣٣٠ و سایت شرکت شهر فرودگاهی به نشانی ikac.ir برای پیگیری آخرین وضعیت پروازها آماده خدمت رسانی هستند.

اطلاعیه شماره چهار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

به اطلاع می رساند با تلاش های بی وقفه کلیه همکاران کمیته عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و با وجود بارش شدید برف از ساعت ٠٣:٠٠ بامداد امروز، عملیات اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه امام (ره) جریان دارد.

هم اکنون عملیات برف روبی در سطوح پروازی و اپرون فرودگاه امام خمینی (ره) در زمینی به وسعت ٢ میلیون متر مربع در حال انجام است و نشست و برخاست پروازها انجام می گیرد.

با توجه به افزایش دید افقی به بیش از ١٢٠٠ متر و بهبود وضعیت جوی پروازهای شماره ٨٢ ماهان ایر ازکوالالامپور، ٧٨ ماهان ایر از پکن، ٤٩٠ قطر ایرویز از دوحه، ٥١٢ پگاسوس از استانبول، ٤٣١ عمان ایر از مسقط، ٨٧٢ ترکیش ایرلاینز از استانبول هم اکنون به زمین نشستند.

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شماره ٠٩٦٣٣٠ و سایت شرکت شهر فرودگاهی به نشانی ikac.ir برای پیگیری آخرین وضعیت پروازها آماده خدمت رسانی هستند.

اطلاعیه شماره پنج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

به اطلاع می رساند، برخی از پروازهایی که در ساعات اولیه بارش برف در فرودگاه امام (ره) به دلیل کاهش دید افقی قادر به فرود در این فرودگاه نشده و به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند.

فهرست پروازهای مذکور به این شرح است : 

ایران ایر تور ۹۷۱۷ از استانبول 
ایران ایر ۷۶۸ از استانبول

اطلاعیه شماره شش شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

کلیه پروازهایی که به دلیل کاهش دید افقی در زمان آغاز بارش برف در فرودگاه امام (ره) قادر به فرود در این فرودگاه نشده و به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند.

فهرست این پروازها به این شرح است : 

قشم ایر ۲۲۱۴ از استانبول 
اطلس ۱۱۸۴ از استانبول 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.