برگزاری تور آشناسازی دفاتر خدمات مسافرتی فعال اقلیم کردستان عراق با کیش

همزمان با حضور نخستین گردشگران اقلیم کردستان عراق در جزیره کیش، تور آشناسازی دفاتر خدمات مسافرتی فعال در این منطقه با این جزیره برگزار شد.

به گزارش فرینا، جزیره کیش میزبان مدیران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی اقلیم کردستان عراق است که علاقمند به جذب گردشگر در مسیر اقلیم کردستان عراق و کیش هستند.

در این تور آشناسازی، تعداد ۱۵ شرکت مسافرتی فعال در برگزاری تورهای خارجی در کشور عراق و اقلیم کردستان این کشور، میهمان شرکت تاپ تورز بوده و در طول سه روز با امکانات زیربنایی، جاذبه های گردشگری و تفریحات دریایی جزیره کیش آشنا شدند.

در طی برگزاری این تور، مذاکراتی بین مدیران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی اقلیم کردستان عراق و بخش خصوصی فعال در جزیره کیش برگزار و بسته‌های تورهای مسافرتی ۳ تا ۷ روزه برای گردشگران اقلیم مذکور تدوین شد.

گفتنی است عصر یکشنبه خط پروازی سلیمانیه ـ کیش ـ سلیمانیه برقرار شد.

این مسیر پروازی که با هدف تسهیل شرایط سفر و حمایت از گردشگران و هموطنان گرامی راه اندازی شده در روزهای یکشنبه  و چهارشنبه هر هفته انجام می شود و ساعت  ورود پرواز از سلیمانیه 10:50 و پرواز خروج از کیش 11:50خواهد بود.

با افزوده شدن این مسیر، تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی کیش به  21 مقصد داخلی و خارجی رسید که از این تعداد سه مقصد خارجی است.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.