با حضور دو نماینده از منطقه آزاد قشم در استان فارس برگزار شد؛

مشارکت 45 نفر در دوره آموزشی مربیان صعودهای ورزشی کشور

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از مشارکت 45 نفر از جمله دو نماینده از این جزیره در هفتمین دوره هماهنگی و بازآموزی مربیان درجه 2 و 3 صعودهای ورزشی مردان و زنان کشور به میزبانی استان فارس خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان گفت: علیرضا موسایی رییس کارگروه و مدرس سنگنوردی و ژیلا ملایی مربی صعودهای ورزشی به نمایندگی از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی سازمان منطقه آزاد قشم در این دوره حضور دارند.
حقگویان افزود: حضور نمایندگاه سازمان منطقه آزاد قشم در این دوره آموزشی موجب توسعه کمی و کیفی این رشته و امتیازی برای قشم در کشور خواهد بود.
به گفته وی، احکام شرکت کنندگان این دوره های آموزشی به عنوان مربی و مدرس مرجع در سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور سه سال اعتبار دارد.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این دوره و در بخش آقایان ۲۸ مربی و در بخش بانوان 17 مربی شرکت داشتند.
گفتنی است، هفتمین دوره هماهنگی و بازآموزی مربیان درجه 2 و 3 مردان و زنان توسط کمیته صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در راستای اجرای تقویم سال 1398 و به منظور توسعه کمی و کیفی و ارتقای سطح مربیان در امور آموزشی و پرورشی سراسر کشور، سوم و چهارم بهمن ماه سال جاری به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.