رییس صدا و سیما؛

سلمان بزرگترین پروژه سریال سازی ایران است

رییس صدا و سیما از سریال تاریخی سلمان فارسی که بخشی از آن در جزیره قشم به تصویر کشیده می شود، به عنوان بزرگترین پروژه سینمایی و سریال سازی کشورمان یاد کرد.

به گزارش فرینا، عبدالعلی علی عسگری بامداد یکشنبه در محل فیلمبرداری این سریال در منطقه چاهکوه جزیره قشم در جمع خبرنگاران، گفت: داوود میرباقری با تیمی حرفه ای، زندگینامه سلمان به عنوان یک ایرانی باهوش، مستعد، پرکار و جست وجوگر را به تصویر می کشد.

علی عسگری این سریال را فرصتی برای بازمعرفی شخصیت ممتاز سلمان فارسی برشمرد و افزود: زندگی این شخصیت مهم تاریخ ایران و اسلام، نقش سازنده و تاثیرگذارایرانیان را به مخاطبان خود معرفی می کند.

وی گفت: پیامبر خدا در پاسخ به سئوال اصحاب خود که منظور خداوند از این آیه چه کسانی هستند، دست بر شانه های سلمان گذاشت و تاکید کرد منظور خداوند قوم وی و ایرانیان می باشد.

به گفته رییس صدا و سیما، امروز ایرانیان با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بار بزرگی بر دوش گرفته اند و در این دوران حساس تاریخی شاهد ساخت سریالی با نقش آفرینی یکی از سرداران ایران در نقش سلمان فارسی هستیم که باید از همه دستاندرکاران این اثر ارزشمند تقدیر کرد.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان هم در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد: این اثر مهم و تاریخی برای استان هرمزگان و جزیره قشم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شایان ذکر است، شب گذشته عبدالعلی علی عسگری رییس صدا و سیما به اتفاق فریدون همتی استاندار هرمزگان با سفر به جزیره قشم از ساعات اولیه یکشنبه (ششم بهمن ماه) با حضور درمحل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در منطقه چاهکوه جزیره قشم، تلاش عوامل سازنده این اثر تاریخی را با نقش آفرینی هنرمندان در بخشی از این سریال نظاره کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.