داوود میرباقری در حاشیه بازدید رییس سازمان صدا و سیما از پروژه سلمان فارس بیان داشت؛

سلمان فارسی آبروی ایران و اسلام است

کارگردان صاحب نام سینما و تلویزیون کشورمان از سریال سلمان فارسی به عنوان آبروی ایران و اسلام و یک اثر تاریخی و سنگین ترین پروژه نمایشی کشورمان یاد کرد.

به گزارش فرینا، داوود میرباقری بامداد یکشنبه در محل فیلمبرداری این سریال در منطقه چاهکوه جزیره قشم در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه رفیع سلمان، گفت: در این سریال بسیار راهبردی تلاش می شود حق مطلب شخصیت جست وجوگر و سخت کوش سلمان از دریچه دوربین به مخاطبان معرفی شود.

میرباقری با اعلام اینکه سلمان فارسی پروژه ای بسیار ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود، افزود: صحنه های مربوط به قشم این سریال تاریخی ما را با سلمان در عبور از مرز ایران و ورود به سرزمین بیزانس (دولت روم شرقی) هدایت می کند.

به گفته این کارگردان صاحب سبک تاریخی کشورمان که آثار ارزشمندی همچون امام علی (ع) و مختارنامه  هم در کارنامه وی به یادگار مانده است، جغرافیای طبیعی قشم را برای بخش مربوط به سرزمین بیزانس سریال سلمان انتخاب کردیم و با همه توان در حال فیلمبرداری این بخش مهم از این مجموعه تلویزیونی در جزیره زیبای قشم هستیم.

او اظهار امیدواری کرد که این مجموعه ارزشمند بتواند یادگاری از نقش بی بدیل سلمان فارس در وقایع تاریخی زمان پیامبر اسلام را به مخاطبان منتقل کند. 

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی هم گفت: سریال سلمان فارسی در دو فصل مهم و اساسی جلو دوربین می رود  و در فصل نخست آن با 40 قسمت، فعالیت های این شخصیت مهم ایران و اسلام را با ایجاد دکوراسیون های تاریخی در ایران، ریاض و حجاز به تصویر می کشیم.

وی ادامه داد: سلمان فارسی یکی از عالی ترین سریال هایی است که با همت بالای سازندگان آن و بهره بردن از تواناترین بازیگران داخلی و خارجی، بهترین تصویربرداران و عوامل تراز بالا در حال آماده سازی است.

شایان ذکر است، شب گذشته عبدالعلی علی عسگری رئیس صدا و سیما به اتفاق فریدون همتی استاندار هرمزگان با سفر به جزیره قشم از ساعات اولیه یکشنبه (ششم بهمن ماه) با حضور درمحل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در منطقه چاهکوه جزیره قشم، تلاش عوامل سازنده این اثر تاریخی را با نقش آفرینی هنرمندان در بخشی از این سریال نظاره کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.