دست اندرکاران همایش تخصصی فرصت های سرمایه گذاری نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی قشم تجلیل شدند

در سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، دست اندرکاران دومین همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شدند.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان، گفت: شخصیت های اثرگذار حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی کشورمان در دومین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در این حوزه ها با ظرفیت ها و توانمندی های این جزیره آشنا شدند.

حمیدرضا مومنی از پوشش وسیع خبری این رویداد مهم حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی و نقش مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم برای هماهنگی های بسیار مثبت این رویداد، تقدیر کرد.

در پایان سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، از خدمات کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، علی یدقار مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هادی نعیمیان مدیر نفت و انرژی، محمد جواد دهقانی مشاور مدیرعامل در حوزه نفت و انرژی، محمد رضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و حسین مرادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای لوح، تقدیر شد.

شایان ذکر است؛ اخبار دومین همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی و مصاحبه هایی که با حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار مشاورعالی مدیرعامل این سازمان و محمد جواد دهقانی مشاور حوزه نفت و انرژی در مورد توانمندی های قشم در حوزه های یاد شده بعمل آمده بود از شبکه های مختلف صدا وسیما و بخش اخبار خارجی و برون مرزی پوش داده شد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت های عظیم نفت و گاز در جنوب کشور واقع شده و هم اینک 23 پروژه عظیم در بخش های مختلف  صنایع یاد شده با سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در این جزیره در حال اجراست.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.