پیگیری واریز عوارض خروج از کشور در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با وزیر امور اقتصادی و دارایی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن پیگیری مشکلات مربوط به منطقه آزاد ماکو، در خصوص واریز عوارض خروج از کشور از مرزهای منطقه به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو مذاکره نمود.

به گزارش فرینا،‌ محمدرضا عبدالرحیمی در حاشیه دیدار با فرهاد دژپسند گفت: عوارض خروج از کشور واریزی به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو صرف عمران و آبادانی و رونق کسب وکار در منطقه می شود که از سال قبل واریز آن به حسان سازمان متوقف شده است.

عبدالرحیمی افزود: با پیگیری های متعدد که انجام شد این عوارض به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو واریز خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و آیین نامه های اجرایی اداره می شود که یکی از این آیین نامه ها اجرای اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری_ صنعتی است.

بر این اساس کلیه عوارض ماخوذه از قبیل عوارض شماره گذاری خودروها، عوارض سالانه، عوارض تردد، عوارض مواصلاتی، عوارض بندری، عوارض فرودگاهی، عوارض فعالیت یا پذیره، عوارض کالا، عوارض خدمات شهری و عوارض ورود وعوارض خروج اشخاص، اخذ می شود .

عوارض خروج وجوهى است که سازمان از اشخاصى که به مقصد خارج از کشور و مرزهاى منطقه خارج مى ‎ شوند، به هنگام خروج دريافت مى ‎ کند و در این زمینه عوارض دریافتی قانونی است .

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.