همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

26 طرح صنعتی، بندری، فرهنگی و اجتماعی در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری می رسد

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 26 طرح در حوزه های صنعتی، غیر صنعتی، بندری، فرهنگی و اجتماعی با میزان سرمایه گذاری 667 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 269 نفر در دهه فجر انقلاب آغاز می شود.

به گزارش فرینا، براین اساس در ایام فرخنده دهه فجر، 9 واحد تولیدی-صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به صورت رسمی فعالیت تولیدی خود را آغاز می کنند که از میان این واحدهای تولیدی، چهار واحد در حوزه پوشاک فعالیت می کنند، یکی از واحدها تولیدکننده جلیقه نجات و تجهیزات ایمنی کشتی می باشد و این در حالی است که سه واحد تولیدی دیگر در زمینه محصولات بهداشتی، بسته بندی محصولات غذایی و در حوزه تولید انواع روغن و قطعات خودرو شروع به کار می کنند.

بنابراین گزارش حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های حوزه صنعتی که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند 500 میلیارد ریال با ایجاد فرصت شغلی مستقیم برای 235 نفر می باشد.

از نکات جالب توجه طرح هایی که در دهه مبارک فجر در منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار می گیرند، نقش پر رنگ و محوری بخش خصوصی است، که این حضور در زمینه طرح های غیر صنعتی مشتمل بر افتتاح یک باب انبار سرپوشیده کالای عمومی با متراژ 5000 متر مربع و مخزن سقف ثابت روغن با ظرفیت 7000 مترمربع نمود پیدا کرده، طرح هایی که با 125 میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغالزایی برای 15 نفر را پدید آورده است.

طرح های زیرساختی که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدار خدمات رسانی قرار می گیرند در حوزه بندری و تکمیل بخش دیگری از زیرساخت های مورد نیاز مجتمع بندری کاسپین مشتمل بر نرم افزار جامع بندری، پنجره واحد خدمات بندری و میز خدمت، باسکول 80 تنی مجتمع بندری کاسپین و سر درب وردی این مجتمع بندری می باشد که با صرف هزینه 12 میلیارد ریال از منابع این سازمان و ایجاد شغل برای 14 نفر، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شوند.

از سوی دیگر و در راستای توسعه شبکه خدماتی بانکی در سطح منطقه به منظور خدمات رسانی به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی، شعبه بانک تجارت در مجتمع تجاری کاسپین منطقه نیز در این ایام شروع به کار خواهد نمود.

تجدید عهد با آرمانهای شهدا و تجلیل از خانواده معزز شهداء، اجرای برنامه عصر شعر انقلاب در تالار فرهنگی، رونمایی از کتاب والدین شهدای منطقه، برپایی نمایشگاه نقاشی در تالار فرهنگی منطقه و برگزاری مسابقات ورزشی، در کنار سایر رویدادهای فرهنگی از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گرامیداشت چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب است که از سوی این سازمان در سطح منطقه برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.