زنگ انقلاب در مدارس قشم نواخته شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن، آیین رنگ انقلاب اسلامی روز شنبه (12 بهمن ماه) در مدارس شهر قشم همزمان با سایر نقاط کشور نواخته شد.

به گزارش فرینا، در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین و با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرماندار شهرستان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در مدرسه نمونه محدثه شهر قشم به صدا درآمد.

همزمان با برگزاری این مراسم، گزیده ای از آثار نمایشگاه حجاب و عفاف و همچنین آثار مربوط به نمایشگاه قرآنی در این مدرسه نمونه شهر قشم برای حاضران و دانش آموزان به نمایش گذاشته شد.

"کوچه انقلاب" و "گذر شهدا" بخش های دیگری از برنامه های مراسم آیین زنگ انقلاب بود که توسط مسئولان مدرسه محدثه قشم برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با ایثارگری ها و رشادت های صورت گرفته برای حفظ و پایداری انقلاب برنامه ریزی شده بود.

در این مراسم امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرماندار شهرستان قشم و رییس اداره آموزش و پرورش به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است مجموعا 200 برنامه در طول ایام الله دهه فجر در شهرستان قشم برگزار خواهد شد که 41 برنامه آن شاخص است و جشن شب های انقلاب نیز هر شب با حضور والدین و دانش آموزان در تمامی مدارس برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ جدای از 200 برنامه اعلام شده، 37 طرح عمرانی، گردشگری، تولیدی و ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم هم در این ایام مبارک به بهره برداری می رسد.

گزارش تصویری ( کلیک کنید)

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.