مشاور رییس جمهور:

هنرمندان با فرمان قلبشان عشق را به تصویر می کشند / 14

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: هنرمندان با فرمانی که از قلبشان می گیرند عشق را به تصویر می کشند.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در مراسم اختتامیه اولین سمپوزیوم مجسمه سازی اروند، در جمع مسئولین و هنرمندان مجسمه ساز با بیان خوشالی از حضور در این مراسم، اظهار داشت: نباید در فضای فعلی که برخی مشکلات اقتصادی در کشور حاکم است خود را از منبع عشق و هنر محروم کنیم.
او تصریح کرد: نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی در منطقه آزاد اروند حرکت بسیار ارزشمندیست و هر که این فکر را ارائه کرده به طور حتم انسان موفقی خواهد بود چراکه با کسانی دست داده که از  قلبشان فرمان می گیرند.
مشاور رییس جمهور خاطرنشان کرد: معاون عمرانی منطقه آزاد اروند جوانیست که زحمات بسیاری می کشد. کمتر حرف می زند و بیشتر عمل می کند، از او بابت تمام برنامه هایش به ویژه کار بسیار بسیار ارزشمندی که در زیر سایه مدیرعامل این سازمان به انجام رسانده، قدردانی می کنم.
مرتضی بانک سمپوزیوم مجسمه سازی را آغاز بسیار خوبی دانست و گفت: امید است سایر مناطق آزاد از این کار الگو بگیرند و منطقه آزاد اروند نیز در فکر توسعه آن باشد.
او از همکاری صمیمانه تمامی هنرمندان و هیات داوران و کسانی که سبب شدند تا چنین جریانی در منطقه آزاد اروند ایجاد شود قدردانی نمود و گفت: از بابت تمام برنامه های اجرا شده در منطقه آزاد اروند، خوشحال تر از هر زمانی هستیم و اختتامیه نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی نیز به عنوان حسن ختام تمام برنامه ها برای سال های سال در ذهن مان باقی می ماند. بردستان تمام هنرمندان بوسه می زنم امید است موفق باشید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.