افتتاح پروژه 270 میلیون یورویی ذخیره سازی نفت

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح فاز نخست پروژه ذخیره سازی نفت و فرآورده های نفتی با سرمایه گذاری 270 میلیون یورویی بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، کیهان عباسیان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر بیان داشت: این پروژه بسیار مهم حوزه نفت که زمینه اشتغال پایدار برای 110 نیروی کار از جمله بومیان جزیره قشم را به همراه دارد، توسط شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت قشم سرمایه گذاری شده است.

عباسیان ادامه داد: 11 پروژه دیگری که مجوز فعالیت آنها توسط معاونت حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم صادر شده است نیز با یک هزار و 867 میلیار ریال سرمایه گذاری، شرایط اشتغال 230 نیروی جویای کار را فراهم می کند.

به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم بسته بندی آب آشامیدنی، دو شرکت تولید ماهی خشک، انواع قهوه فوری، انواع عطر و ادکن، دو شرکت در زمینه تولید طلا و جواهر، بسته بندی مواد غذایی، زغال، سایت پسکرانه شهید رجایی و بسته بندی چای 11 پروژه دیگری هستند که در ایام دهه فجر افتتاح می شوند.

بنا به این گزارش، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 36 طرح مهم صنعتی، اقتصادی و گردشگری با سرمایه گذاری 270 میلیون یورویی و بیش از چهار هزار میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان به بهره برداری می رسد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.