با حضور مدیرعامل سازمان و استاندار گیلان در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد:

۱۰ پروژه صنعتی و غیر صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۵۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۴۵ نفر

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان ۱۰ طرح تولیدی-صنعتی و زیرساخت بندری با میزان سرمایه گذاری ۵۷۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی و این سازمان و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۴۵ نفر افتتاح شدند.

به گزارش فرینا، براین اساس به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعال در این منطقه، ۹ واحد تولیدی-صنعتی با صرف هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی مورد بهره برداری قرار گرفتند.

حوزه های فعالیت این واحدهای تولیدی که به صورت رسمی آغاز به کار نمودند، شامل افتتاح ۴ واحد تولیدی پوشاک، محصولات بهداشتی، دارویی، بسته بندی محصولات غذایی، تولید انواع روغن و قطعات خودرو و در نهایت تولیدکننده جلیقه نجات و تجهیزات ایمنی کشتی بود که زمینه ایجاد شغل برای ۲۳۵ نفر را فرآهم نمودند.

در ادامه این برنامه افتتاحیه؛ انبار سرپوشیده کالای عمومی با متراژ ۵۰۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد، زیرساختی که به منظور تکمیل حلقه های خدمات رسانی در پسکرانه اسکله شماره ۳ مجتمع بندری کاسپین باسرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی موجبات اشتغالزایی ۱۰ نفر را پدید آورده است.

لازم به ذکر است در ابتدای برنامه افتتاحیه طرح های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی، مدیرعامل سازمان و استاندار گیلان و هیئت همراه با حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی با آرمانهای شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.در این برنامه علاوه بر اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان، فرماندار شهرستان انزلی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.