همایش وحدت علمای تشیع و تسنن با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

همایش وحدت علمای شیعه و اهل سنت قشم با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امامان جمعه شیعه و اهل تسنن، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان، فرماندار قشم و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد در سالن همایش شهرداری قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این همایش گفت: ما در مقابل زورگویی هیچ کشوری کوتاه نمی آئیم و با تمام توان از استقلال، تمامیت ارضی و مردم سرافراز کشورمان صیانت خواهیم کرد.
سردار اباذر سالاری افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نخستین سیلی ملت ایران به استکبار جهانی بود و امروز ایران به عنوان سردمدار مقابله با شیطان بزرگ در جهان شناخته شده است.
به گفته وی، آمریکا در یک اقدام تروریستی، سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی و همراهانش را به شهادت رساند و تمام دنیا مشاهده کردند ایران اسلامی در برابر این اقدام تروریستی آمریکا، پایگاه هوایی این کشور را هدف قرار داد.
سالاری ادامه داد: ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا و به زانو درآوردن تفنگداران این کشور هم گواهی روشن بر این مدعاست.
امام جمعه شهرستان قشم نیز در این همایش اظهار داشت: دو اصل مدیریت جهادی و باور به موضوع مهم "ما می‌توانیم" زیربنای شکوفایی و تبیین عملی کارآمدی نظام  اسلامی در ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم افزود: انقلاب اسلامی ایران دگرگونی مهمی را در ساختار توانمندی مردم کشور ایجاد کرده و امروز در بسیاری از علوم و فناوری های مدرن در ردیف کشورهای برتر قرار گرفته ایم.
شیخ عبدالحیم‌ خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم هم در این همایش گفت: وحدت و همدلی مردم و مسئولان یکی از ارکان مهم بیانیه گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب بر اهمیت آن تاکید کرده اند.
وی ادامه داد: برای جهانی سازی و تمدن نوین اسلامی به تقویت وحدت، امید آفرینی و دوری از اقدامات ساختار شکنانه نیاز داریم. 
بنا به این گزارش، همایش وحدت علمای شیعه و اهل سنت قشم با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در سالن شهرداری قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.