استقرار سه فروند آمبولانس با گرید 8 دریایی در اسکله بهمن قشم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آمبولانس های دریایی خریداری شده از کشور هلند توضیحات کاملی را به اطلاع حمید رضا مومنی رساند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی اعلام کرد: این سه فروند آمبولانس با گرید 8 دریایی قابلیت تردد در امواج چند متر را دارند و دیگر نگرانی از مواج بودن دریا برای انتقال بیماران به بندرعباس نخواهیم داشت.
بهزادی با اعلام اینکه هم اینک 5 فروند آمبولانس دریایی برای مواقع ضروری در اختیار داریم، افزود: این سه فروند آمبولانس به قیمت 700 میلیارد ریال از کشور هلند خریداری شده است.
وی اعلام کرد: یک فروند آمبولانس دریایی دیگر هم به سفارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توسط متخصصان داخلی در شرکت مدکندآلوی قشم در حال ساخت می باشد که به زودی به ناوگان آمبولانس های دریایی قشم اضافه خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم خاطرنشان کرد: قرارداد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با سپاه و ارتش در زمینه انتقال بیماران حاد به خارج از جزیره توسط یک بالگرد که از سه سال گذشته منعقد شده نیزهمچنان پابرجا می باشد.
بهزادی یادآور شد: این پنج فروند آمبولانس دریایی در زمینه انتقال بیماران حاد جزایر هرمزگان به بیمارستان های مقصد، فعالیت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم با تقدیر از اقدامات انجام شده و با توجه به موقعیت گردشگری قشم و افزایش سفرها به این جزیره زیبا به ویژه در نیمه دوم سال بخصوص در زمان تعطیلات نوروزی، گفت: امیدواریم هیچگاه نیازی به استفاده از آمبولانس های هوایی و دریایی نداشته باشیم و مردم این سرزمین و مهمانان جزیره در سلامت کامل باشند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.