مجتمع « متروپل» به توسعه فضای شهری آبادان کمک کرده است

استاندار خوزستان گفت: ساختمان پزشکی، اداری و تجاری متروپل آبادان به توسعه فضای شهری، چشم نوازی ساختمان ها و رشد و توسعه این شهر کمک قابل توجهی کرده است.

به گزارش فرینا، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی، اداری و تجاری متروپل آبادان، اظهار داشت: این مجتمع پزشکی که با همکاری بخش خصوصی، سازمان منطقه آزاد و شهرداری به انجام رسید، در وسعتی معادل ۷ هزار مترمربع ایجاد شده که به توسعه فضای شهری، چشم نوازی ساختمان ها و رشد و توسعه شهر آبادان کمک قابل توجهی کرده است.

شریعتی با بیان این خبر که فاز دوم این مجتمع به مساحت ۴۸ هزار مترمربع ظرف یک سال آینده به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: با توجه به سیاست های مثبت سازمان منطقه آزاد اروند در بخش سرمایه گذاری و حمایت فرمانداری، شهرداری و شورای شهر؛ آبادان به طور واقعی راه رونق و توسعه را در پیش گرفته  و این برای ما مایه مباهات و افتخار است.

وی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی، اذعان داشت: اگر قرار بر رشد، توسعه و پیشرفت منطقه ای باشد این کار با مشارکت بخش خصوصی میسر خواهد بود به همین خاطر صمیمانه از تمام دستگاه ها می خواهم که نه تنها بر سر راه بخش خصوصی سنگ اندازی نکنند، بلکه حمایت کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: رکود سرمایه سبب کاهش درآمدها می شود و به عکس، رشد سرمایه گذاری ارتقاء و افزایش درآمدها را موجب می شود؛ باید در جهت کمک و تسهیل امور بیشتر تلاش شود تا بتوانیم به آنچه که شان مردم آبادان و خرمشهر هست برسیم.

شریعتی با تأکید بر این مهم  که سرنوشت هیچ قوم و منطقه ای درست نمی شود مگر اینه خودشان بخواهند، افزود: آبادان به نسبت گذشته رشد نداشته و بسیار آسیب دیده ؛ لذا اگر بخواهیم به جایگاه قبلی اش باز گردد باید همگی دست به دست هم دهیم و از سرمایه گذاران حمایت کنیم  تا امنیت و سلامت سرمایه گذاری فراهم و رشد و توسعه ایجاد شود و گرنه هیچ دست غیبی نمی تواند کاری برای ما انجام دهد.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.