با حضور مشاور رئیس‌جمهور؛

افتتاح 100 کیلومتر آسفالت راه‌های اصلی غرب جزیره قشم / 3

بهسازی و روکش آسفالت 100 کیلومتر از راه‌های غرب جزیره با اعتبار 450 میلیارد ریال، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و هیات همراه، در نهمین روز از فجر پیروزی افتتاح شد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک امروز یک‌شنبه 20 بهمن ماه با حضور در این منطقه آزاد، به‌عنوان نخستین پروژه افتتاحی دهه مبارک فجر، آسفالت راه‌های اصلی غرب جزیره قشم به طول 100 کیلومتر را افتتاح کرد.

این مسیر 100 کیلومتری، سه‌راهی روستای دیرستان را به شهر درگهان متصل کرده و خدمتی است که توسط معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی این سازمان در قبال مردم جزیره و گردشگران، به انجام رسانده است.

نهضت آسفالت در جزیره قشم هم‌زمان با پذیرش مسئولیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم از سوی حمیدرضا مومنی به‌صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و با گذشت چهار سال علاوه بر آسفالت و بهسازی معابر درون‌شهری و برون‌شهری، راه‌ها و جاده‌های سراسر قشم مخصوصا روستاهای غرب جزیره، رو به پایان است.

شرکت در مراسم افتتاح 4 طرح تولیدی، 3 طرح گردشگری و تفریحی، 8 طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.