با حضور مشاور رییس جمهور؛

خط تولید شرکت هورشید نگین قشم آغاز به کار کرد / 7

شرکت تولیدی ـ غذایی هورشید نگین قشم با سرمایه‌ای بالغ‌بر 1 میلیون دلار(معادل 136 میلیارد ریال) در دهه فجر و با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و هیات همراه آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، در مراسم افتتاحیه این شرکت که در زمینه تولید انواع قهوه فوری فعالیت دارد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران و مسوولان سازمانی و شهرستانی حضور داشتند.

شرکت هورشید نگین قشم در سوله‌ای به مساحت 2 هزار مترمربع با 4 خط تولید، برای 70 نیروی بومی اشتغالزایی کرده و سالانه بیش از ۱۰ میلیون ساشه و استیک قهوه فوری در اندازه‌ها و طعم‌های مختلف تولید می‌کند.

بازار هدف این شرکت، ایران و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بوده و قرار است در طرح توسعه‌ای در سه سال آینده، ظرفیت تولید خود را به دو برابر ظرفیت ذکر شده برساند.

شرکت هورشید نگین قشم جزو یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فرآورده‌های غذایی است که در شهرک صنعتی طولای قشم واقع شده است.

شرکت در مراسم افتتاح 4 طرح تولیدی، 3 طرح گردشگری و تفریحی، 8 طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، دکتر بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.