با حضور مشاور رییس جمهور؛

افتتاح دو طرح عمران شهری با اعتبار 147 میلیارد و 500 میلیون ریال در قشم / 14

دو طرح عمران شهری با اعتبار 147 میلیارد و 500 میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور مرتضی بانک و حمیدرضا مومنی در شهر قشم افتتاح شد.

به گزارش فرینا، دو طرح عمرانی فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) و محوطه‌سازی و المان میدان پلیس نریمان از پروژه‌های دیگر عمرانی بود که توسط مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه، روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه افتتاح شد.

فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) که حدفاصل منابع آب تا میدان هنگام را به هم متصل می‌کند با 140 میلیارد ریال اعتبار، پروژه دیگری از خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در بخش احداث بلوارها و معابر شهري بود که امروز یک‌شنبه 20 بهمن ماه با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به بهره‌برداری رسید.

محوطه‌سازی و نصب اِلِمان میدان پلیس نریمان با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این روز می باشد که توسط مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم به اجرا درآمده است.

اِلِمان میدان پلیس نریمان به ارزش 3 میلیارد ریال، به ارتفاع 8 متر بوده و از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. محوطه سازی این میدان نیز شامل یک هزار و 943 مترمربع ساخت ابنیه، 2 هزار و 605 مترمربع فضای سبز و تجهیزات روشنایی با 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به انجام رسیده است.

شرکت در مراسم افتتاح 4 طرح تولیدی، 3 طرح گردشگری و تفریحی، 8 طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یک شنبه 20 بهمن ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.