با حضور مشاور رئیس‌جمهور؛

افتتاح هتل «هانی» در شهر قشم / 15

هم‌زمان با آئین‌های ویژه ایام الله دهه مبارک فجر و مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هتل «هانی» در جزیره قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، هتل «هانی» با سرمایه‌گذاری 120 میلیارد ریالی بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم هم‌زمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مرتضی بانک، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به بهره‌برداری رسید.

این هتل در زمینی به مساحت 800 مترمربع با 3500 متر زیربنا در پنج طبقه دارای 60 اتاق با ظرفیت 200 تخت می‌باشد که برای 25 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر قشم حدفاصل میدان سعدی به سمت میدان شهدای گمنام با استفاده از تجهیزات مدرن، فرصت مناسبی را برای پذیرش گردشگران ایجاد کرده است.
هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، 16 طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان، به ارزش افزون بر دو هزار و 504 میلیارد ریال اعتبار، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور افتتاح می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.