مسابقات بین المللی جام فجر به بهترین نحو برگزار شد

رئیس فدراسیون شطرنج از نحوه برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر در چابهار، ابراز رضایت کرد.

به گزارش فرینا، مهرداد پهلوان زاده، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه اختتامیه مسابقات بین المللی جام فجر که در چابهار که با حضور بازیکنان آماتور و استاد بزرگان شطرنج برگزار شد گفت: این مسابقات از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار شد. در مجموع هفت کشور در این مسابقات شرکت کردند و جوایزی بالغ بر شصت میلیون تومان داشت. مسابقات به شکل مطلوبی برگزار شد و مهمانان رضایت داشتند.

پهلوان زاده در ادامه گفت: مسابقات در دو جدول، جدول استاد بزرگ‌های شطرنج و جدول شطرنج بازان آماتور برگزار شد. در جدول استادان، مسعود مصدق پور از مشهد با ۷.۵ امتیاز اول شد و استاد بزرگ احسان قائم مقامی با ۷ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و آرش داغلی از گیلان هم در رده سوم قرار گرفت.

وی درباره شرایط مسابقات گفت: نحوه برگزاری مسابقات رضایت بخش بود و منطقه آزاد چابهار برای برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی سالانه در این منطقه زیبا، اعلام آمادگی کرد که البته این موضوع را با فدراسیون جهانی شطرنج، فیده هم در میان خواهیم گذاشت.

رئیس فدراسیون شطرنج در ادامه افزود: مسابقات شطرنج، شرایط خاصی دارد و آرامش خاصی در این مسابقات حاکم است. هیاهو و بعضی هیجانات دیگر رشته‌ها را ندارد. بازیکنان از آرامش این منطقه استقبال کردند و خدا را شکر بدون هیچ حاشیه‌ای به خوبی برگزار شد.

پهلوان زاده: حضور پررنگ در راه پیمایی ۲۲ بهمن پیامی جهانی است

وی ضمن دعوت از عموم مردم، ورزشکاران و به خصوص جامعه شطرنج، برای شرکت در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه افراد جامعه با هر طرز فکر و عقیده‌ای باید در تمام مناسکی که محکم کننده و قوام دهنده پایه‌های قدرت آن جامعه است، شرکت کند. حضور در راه پیمایی سالگرد پیروزی انقلاب هم از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس فدراسیون شطرنج افزود: این حضور نشان دهنده یکپارچگی و وحدت جامعه ایران به دشمنان است. در هر کشوری اگر مردم یک پارچه، یک دست و هم صدا باشند، آن کشور قدرتمند می‌شود. تمامی شهدا به این دلیل جان خود را نثار کردند که کشور قدرتمندتری داشته باشند؛ بنابراین باید در این راه پیمایی شرکت کنیم و حضور پر رنگ داشته باشیم تا همه دنیا بدانند که امکان ایجاد تفرقه و دلخوری عمده در کشور ما را ندارند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.