بازدید معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

 معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کرد.

به گزارش فرینا، علی اکبر بابا معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و هیت همراه با همراهی مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و جانشین فرمانده هنگ مرزی و سلیمان خیل رئیس اتاق مشترک ایران و افعانستان در هرات از روند فعالیت منطقه ویژه بازدید کردند و در نشستی مشکلات را مورد بررسی قرار دادند.
 
علی اکبر بابا در این نشست گفت: با مسئولین کشور افعانستان توافق شده است که گمرک دو کشور  از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ شب فعال باشد.

وی افزود: گمرک اسلام قلعه باسکول دوم خود نیز بزودی فعال خواهد کرد و بصورت دیجیتال خواهد بود و از پذیرش کامیون که داراری بار اضافه تناز باشد خود داری خواهد کرد.

معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: بایستی زیر ساخت های لازم در گمرک اسلام قلعه فعال شود تا روند کار تسهیل گردد.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: نبود پارکینگ انتظار با ظرفیت بالا در گمرک اسلام قلعه باعث گردیده است ایستای و خواب کامیون ها به نوعی افزایش پیدا کند.

سید حسین آقایی افزود: چنانچه زیر ساخت های لازم در گمرک اسلام قلعه افزایش یابد و مشکلاتی  ازجمله cmrو گذرنانه و باسکول مرتفع گردد شاهد تسهیل درروند ورود و خروج کامیون ها خواهیم بود

آقایی بیان داشت: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منظور تسهیل در روند ورود و خروج کامیون ها و کاهش ایستای کامیونها بصورت  ۱۲ ساعته در شبانه روز فعال است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.